کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت به خریدار احتمالی یاهو کمک مالی خواهد کرد

بر کسی پوشیده نیست که یاهو این روزها اوضاع خوبی ندارد. مدیرعامل جدید این شرکت مریسا میر و تعطیلی سرویس‌های متعددی مثل مسنجر نیز نتوانسته این شرکت را به سوددهی برساند و حالا هیئت مدیره تصمیم به فروش یاهو گرفته‌اند.


yahoo

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ به گزارش Re/Code هیئت مدیره مبلغ 10 میلیارد دلار را برای فروش کسب‌وکار اصلی یاهو در نظر دارد و مایکروسافت نیز حاضر است به خریدار احتمالی کمک مالی کند. طبق این گزارش مایکروسافت با تعدادی از شرکت‌های علاقمند به خرید کسب‌وکار اصلی یاهو دیدار کرده است. این کسب‌وکار شامل جستجوی آنلاین و تبلیغات می‌شود. مایکروسافت ظاهراً موضوع بحث در این دیدارها فراهم کردن کمک مالی قابل توجه بوده است.

هدف مایکروسافت از این کمک مالی نگه‌داشتن شراکت خود با یاهو است در صورتی که این شرکت کسب‌وکار خود را به شخص ثالثی واگذار کند. مدیر بخش استراتژی شراکت و اکتساب مایکروسافت خانم «پگی جانسون» به گزارش منابع ناشناس یکی از شخصیت‌های درگیر این ماجرا بوده اما مایکروسافت هنوز درحال ارزیابی جوانب مختلف است.

مبلغ 10 میلیارد دلاری که یاهو در نظر دارد بیشتر از 6 تا 8 میلیارد دلاری است که کارشناسان ارزش یاهو را برآورد کرده‌اند. اخیراً هم خبرهایی در مورد اعلام کاندیداهایی برای هیئت مدیره یاهو از سوی سرمایه‌گذار جدید این شرکت Starboard Value شنیده می‌شود. ظاهراً سهام‌داران اصلی یاهو باید با رأی‌گیری اعضای هیئت مدیره آینده را از بین کاندیداهای Starboard Value و اعضای فعلی انتخاب کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31145 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/01/08 تعداد مشاهده: 1364
سافت گذر